• Glencoe V5

Symbol: WGLEV5
Rozmiar Rama - Road/Gravel
11799.00 -37% 7399.00
Do końca promocji pozostało:
Najniższa cena z 30 dni przed promocją:
6399
szt. Do przechowalni
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
Opinie
Wysyłka w ciągu 48 godzin
Cena przesyłki 120
Odbiór w punkcie sprzedawcy 0
DHL 120
Dostępność Ostatnie sztuki!
Waga 10 kg

Opcja "Click&Collect" - +48 697 99 33 50

Zostaw telefon

Uniwersalny rower terenowy

Glencoe to rower, który ma wszystko! Jest lekki, wygodny i sprawnie reaguje na Twoje ruchy. To nasz najgrubszy rower szutrowy, idealny dla tych, którzy chcą super wszechstronnego, płynnie jeżdżącego roweru terenowego. Ale to nie wszystko! Glencoe jest równie zabawny, co praktyczny. Niezależnie od tego, czy wybierasz się na przygodę po nierównych wiejskich ścieżkach, czy po prostu płynnie poruszasz się po zwykłych drogach, opony Glencoe o dużej objętości (650x47 mm) sprawiają, że jest to prawdziwie wszechstronny rower do każdej jazdy.

Najważniejsze cechy

- Hydroformowana, wielokrotnie cieniowana rama ze stopu 6061 T6 z pojedynczym pierścieniem łańcuchowym (1X)

- Lekki, prosty widelec ze stopu 6061

- 11-biegowa przekładnia mechaniczna SRAM Apex + hydrauliczne hamulce tarczowe

- Przekładnia 1x11 (tarcza 42T x kaseta 10-42T)

- Opony Maxxis Receptor TR EXO Sidewall Protection o dużej objętości 650bx47mm

 

Dlaczego Glencoe?

Nasza charakterystyczna geometria Whyte Total zapewnia wyraźny wzrost bezpieczeństwa i pewności siebie, dzięki czemu zabawa nie ustaje wraz z końcem drogi. Współczesne trendy rowerów górskich (MTB) obejmują dłuższy zasięg do kierownicy, krótki mostek i szerszą kierownicę. Powstrzymaliśmy się jednak przed szalenie luźnym kątem główki ramy, ponieważ koncepcja Total Geometry firmy Whyte zapewnia pewną kontrolę dzięki genialnej geometrii widelca. W ten sposób uzyskuje się to samo pewne wyczucie jak jazda z "barankiem" bez opadania i ruchu luźnego kąta główki ramy. Rezultatem tego wszystkiego jest nie tylko pewność jazdy na nierównych nawierzchniach, ale także naturalna płynność i wyczucie kierownicy na szosie. Komfort jazdy nie zmienia się, nawet pod obciążeniem, a stała sztyca podsiodłowa jest kompatybilna z dowolnie wybranymi torbami.

Funkcje i wyposażenie

Praktyczny, dobrze wyglądający i zawsze gotowy na przygodę, Glencoe jest idealnym partnerem do podróży. Szerokozakresowa jednobiegowa przekładnia SRAM Apex znacznie ułatwia jazdę - niezależnie od tego, czy jesteśmy obciążeni sprzętem rowerowym, bądź znów budzik nas nie obudził i jesteśmy spóźnieni.
Hydrauliczne hamulce tarczowe z powiększoną przednią tarczą sprawią, że hamowanie będzie pewne jak nigdy wcześniej.
Uszczelnione gniazda linek i duży prześwit, oraz możliwość montażu błotników - wystarczy dodać nasze błotniki Whyte - te połączenie gwarantuje, że zła pogoda nie będzie już przeszkodzą. A gdyby tego było mało, rama i widelec ze stopu aluminium mają mocowania do pełnego zestawu wyposażenia rowerowego lub tradycyjnych bagaży. Glencoe zapewnia to, co jest najważniejsze, czyli wolność.

 

Rozmiary:

50 52 54 56 58
5'2″ - 5'5″ 5'5″ - 5'8″ 5'8″ - 5'11″ 5'11″ - 6'2″ 6'2″ - 6'5″
157 - 165 cm 165 - 172 cm 172 - 180 cm 180 - 187 cm 187 - 195 cm

 

Geometria:

image

SIZE 50 52 54 56 58
A
KĄT GŁÓWKI
70 70 70 70 70
B
KĄT RURY PODSIODŁOWEJ
74 74 74 74 74
C
GÓRNA RURA
557 566 595 604 623
D
WYSOKOŚĆ SUPORTU
265 265 265 265 265
E
WYSOKOŚĆ GÓRNEJ RAMY
768 785 802 819 836
F
ROZSTAW OSI
1040 1050 1080 1090 1110
G
ODLEGŁOŚĆ OŚ SUPORTU - OŚ TYLNEGO KOŁA
435 435 435 435 435
H
SZTYCA PODSIODŁOWA
27.2 27.2 27.2 27.2 27.2
I
GŁOWKA RAMY
130 145 160 175 190
J
RURA PODSIODŁOWA
500 520 540 560 580
STACK 563 577 591 605 620
REACH 396 400 425 430 445
Dźwignie hamulców:
SRAM Apex 1, Hydraulic
Dźwignie przerzutek:
SRAM APEX 1, Full Hydraulic, 11 Speed
Gripy:
Whyte Anti Slip, Cross Bar Tape
Kaseta:
SunRace CSMS8, 11-42, 11 Speed
Kierownica:
Controltech, 6061 Alloy, Gravel/Road compact drop, 10mm riser bar, 31.8mm x 440mm 50cm, 500mm 52/54/56/58cm
Kolor Rama:
Matt Moss with Gold & Heather
Korba:
Whyte, Forged Cranks, Direct Mount 42T Narrow Wide Chainring, 11 Speed
Łańcuch:
KMC X11, Black/Silver, 11 Speed
Mostek:
Whyte Alloy, +-7° Rise, 50cm 60mm, 52cm 70mm, 54cm 80mm, 56/58cm 90mm Extension
Obręcze:
WTB ST i25 TCS 2.0 System, Pinned Joint, Tubeless Ready, 32 Hole
Opona przednia:
Maxxis, Receptor TR, 650b x 47c, 120 tpi, EXO Tan Sidewall Protection
Opona tylna:
Maxxis, Receptor TR, 650b x 47c, 120 tpi, EXO Tan Sidewall Protection
Przednia piasta:
Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 12mm x 100mm Thru Axle, Centre-Lock, 32 Hole, Concealed Hex Key
Przednie hamulce:
SRAM Apex 1 Hydraulic, Centre-Lock 160mm Disc, Flat Mount, Internal Routing
Rama:
6061 Alloy, Hydro Formed T6 Aluminium, Multi Butted, SCR, Tapered Head Tube, Custom Drawn, Chainstay Flat Mount 160mm Disc Mount, DOX Cable Routing
Rozmiar Koła:
650
Siodełko:
Whyte Custom, Light Weight Triple Density Base, Triple Panel Design
Stery:
FSA No. 42, Integrated Road, 1 1/2" Lower and 1 1/8" Upper Sealed Cartridge Bearings
Suport:
BSA, Cartridge Bearings, 73mm
Szprychy:
DT Swiss Champion 2.0mm, Black Stainless, Brass Nipples
Sztyca:
Whyte 6061 Alloy, 15mm Offset, 27.2mm x 350mm, 2 Bolt Clamp
Tylna piasta:
Alloy, Double Sealed Cartridge Bearings, 12mm x 142mm Thru Axle, Centre-Lock, 32 Hole, concealed hex key
Tylna przerzutka:
SRAM APEX 1, Long Cage, 11 Speed
Tylne hamulce:
SRAM Apex 1 Hydraulic, Centre-Lock 160mm Disc, Flat Mount, Internal Routing
Widelec:
Whyte Straight Bladed 6061 Alloy, Tapered Alloy Steerer, Internal Cable Routing, Flat Mount Dropouts, 12mm x 100mm Stealth Thru Axle, Eyelets for Mudguards
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie