-
901 V4
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | 48 godzin |
Cena przesyłki | 120 |
Dostępność | Ostatnie sztuki! 3 szt. |
Waga | 13 kg |
Kod kreskowy | |
EAN |
Opcja "Click&Collect" - +48 697 99 33 50
Zostaw telefon |
Atakuj każdy szlak
Nasz najbardziej przystępny cenowo hardtail enduro do jazdy z naciskiem na grawitację, 901 ma te same, wielokrotnie nagradzane DNA co nasze hardtaile enduro klasy premium, ale z wyborem części, które znacznie przewyższają ich cenę, aby zapewnić Ci wyjątkowe osiągi – bez względu na to, jak wyboiste i hałaśliwe będą trasy. – 901 prezentuje świetny stosunek jakości do ceny.
Przegląd najważniejszych wydarzeń
– Lekka, ale wytrzymała, hydroformowana, wielowarstwowa rama 6061 T6 przeznaczona do pojedynczych pierścieni łańcucha (1X)
– Amortyzowany widelec RockShox Recon Gold RL o skoku 130 mm
– Zwinne koła 27,5 cala z oponami Maxxis o dużej objętośći
– Przekładnia SRAM SX Eagle 1x12 (tarcza 32T x kaseta 11-50)
– czterotłokowe hydrauliczne hamulce tarczowe TRP Slate Evo (tarcze 180 mm z przodu i z tyłu)
– Regulowana sztyca KS Rage-i (z opuszczaniem dostosowanym do rozmiaru ramy)
Dlaczego 901?
Od epickiego singletracku po emocjonujące enduro, jeśli chcesz jeździć szybko we wszystkich stylach – najtrudniejsze, najbardziej techniczne zjazdy, a także płynne singletracki oraz wymagające podjazdy i połączenia enduro – najnowsza generacja 901 jest na to gotowa.
Dzieląc tą samą wielokrotnie nagradzaną ramę serii 900, co nasze najlepsze hardtaile enduro/trail 905 i 909 X, 901 został zaprojektowany tak, aby można pokonywać najbardziej techniczne zjazdy i wymagające szlaki downhill'owe z absolutnym spokojem i pewnością siebie. Piąta generacja naszych ram z serii 900 przekłada idealną równowagę „total geometry” na progresywną geometrię, która równoważy pewne, ale natychmiast reaktywne sterowanie z całodzienną jazdą i komfortem podjazdów, widelce RockShox o skoku 130 mm i opony Maxxis 27,5 x 2,8 cala, które pokonują problemy bez utraty prędkości.
Specjalnie dopracowaliśmy kombinację szerokich obręczy i opon modelu 901, aby zapewnić mniej uciążliwą jazdę podczas ostrej jazdy, aby zapewnić lepszą przyczepność, zgodność i kontrolę podczas pchania go na nierówną krawędź: opony 27,5 cala x 2,8 cala mają średnica toczenia jak niektóre mniejsze opony 29-calowe, ale ze względu na ich szerszą i większą średnicę w połączeniu z szeroką obręczą (szerokość wewnętrzna 35 mm) pozwala nam to wykorzystać ogromną objętość powietrza wewnętrznego opony, dzięki czemu można jeździć na niższych oponach naciski i znacznie zwiększają podatność na wstrząsy podczas jazdy - idealne do zachowania spokoju, spokoju i opanowania podczas uderzeń z kwadratowymi krawędziami, a także na sekcjach zapewniających nienaganną przyczepność i off-camber, zapewniających nienaganną kontrolę i niesamowitą zabawę podczas każdej przejażdżki.
Ponadto model 901 jest dostępny w pełnym zakresie rozmiarów od XS do XL, aby pasował na każdego kierowcę.
Funkcje i wyposażenie
To może być nasz najbardziej przystępny cenowo rower z serii 900, ale 901 wciąż ma przekładnię SRAM Eagle 1x12-rzędową SX zapewniającą prędkość osnowy lub przełożenia wciągarki pionowej. Oznaczony kolorami widelec RockShox 35 Gold jest tak samo lekki, wytrzymały i precyzyjny jak rama 901 ze 130 mm łatwo regulowanego i płynnie reagującego zawieszenia. Przednia opona Maxxis High Roller II z potrójną mieszanką i szybko tocząca się tylna opona Rekon również zapewniają kontrolę i prędkość dokładnie tam, gdzie są potrzebne, aby jechać do przodu i utrzymać linię. Hamulce TRP Slate 4 pot i dostosowana do rozmiaru sztyca regulowana KS Rage-i ze spadkiem dostosowanym do rozmiaru (rozmiar ramy XS = 125 mm; S/M = 150 mm; L/XL = 170 mm) zapewniają kontrolę nad wszystkimi obszarami.
Unikalne, w pełni uszczelnione wewnętrzne prowadzenie kabli i węży BBX63 oraz kołnierz sztycy podsiodłowej sprawiają, że sterowanie jest ciche, wolne od brudu i bezpieczne, ale łatwe w serwisowaniu - nawet w najgorszych warunkach. Nasza specyficzna dla 1X konstrukcja ramy SCR (Single Chain Ring) zapewnia również dużo miejsca na błoto, jednocześnie zapewniając ścisłe prowadzenie i responsywność, podczas gdy podwójnie uszczelnione piasty i szprychy DT Swiss pomagają zminimalizować konserwację.
.
XS | S | M | L | XL |
4'10″ - 5'2″ | 5'2" - 5'6″ | 5'6" - 5'10″ | 5'10" - 6'2″ | 6'2″ - 6'5″ |
148 - 157 cm | 157 - 168 cm | 168 - 178 cm | 178 - 188 cm | 188 - 196 cm |
Parametry ramy
Dane w tabeli podane się w milimetrach.
ROZMIAR | XS | S | M | L | XL |
---|---|---|---|---|---|
A - kąt główki | 64.5 | 64.5 | 64.5 | 64.5 | 64.5 |
B - kąt rury podsiodłowej | 74.5 | 74.5 | 74.5 | 74.5 | 74.5 |
C - górna rura | 584 | 600 | 627 | 654 | 682 |
D - wysokość suportu | 297.5 | 297.5 | 297.5 | 297.5 | 297.5 |
E - wysokość górnej ramy | 764 | 783 | 800 | 817 | 834 |
F - rozstaw osi | 1153 | 1173 | 1203 | 1228 | 1258 |
G - odległość oś suportu - oś tylnego koła | 440 | 440 | 440 | 440 | 440 |
H - sztyca podsiodłowa | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 | 30.9 |
I - główka ramy | 105 | 120 | 130 | 140 | 150 |
J - rura podsiodłowa | 355.6 | 381 | 406 | 431 | 457 |
Stack | 612 | 624 | 633 | 644 | 651 |
Reach | 415 | 427 | 454 | 476 | 501 |